Hoppa till innehåll

ihappy

explore life

Meny
  • Jobbtankar
  • Mentor / Coach
  • Nalle på jobbet
  • Få ett svar
Meny

Vi och dom…

Publicerad den 13 september, 202126 januari, 2025 av nalle

Jag har sett varianter av den här videon, men detta var den första jag kom i kontakt med…

Det här med vi och dom är en konstruktion som är enkel för oss att förhålla oss till, men den är sällan så enkel som vi vill ha den till…

Enjoy!

^..^

Inläggsnavigering

← Livet är inte rättvist…
Gammal visdom →

Kontakt

Mejl: nalle [at] jnw [punkt] se
SMS: 0763012105 (ring inte)

Böcker // Books:
jnw.se

Musik // Music:
musiclabb.com

Games:
gurtnzr.se

Blogg:
varsomhelst.se

Inga Sociala Media

Hittar du Nalle, någon av artist- eller varumärkesfronterna någonstans, så är det fejk.
Kontakt
Mejl: nalle [at] jnw [punkt] se
SMS: 0763012105 (ring inte)

Böcker // Books:
jnw.se

Musik // Music:
musiclabb.com

PRD NRD-shop:
prd nrd shop

Games:
gurtnzr.se

Blogg:
varsomhelst.se

Nalle-shop:
Nalle shop

© 2026 ihappy | Drivs med Minimalistisk blogg WordPress-tema